КОМПІЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД КОМПОЗИЦІЇ СУЧАСНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ШКОЛИ


Ключові слова: ремейк, трансформація, стилізація, формоутворення, синтетичне мислення, репродуктивні і продуктивні методи навчання, дистанційне навчання, зовнішня і внутрішня структури художнього твору, плагіат.

Анотація

Анотація. Прийом компілювання як один з ефективних інструментів наукового світу активно використовують у творчому процесі художники, музиканти, літератори, кінорежисери. У нашому дослід­женні прийом компілювання розглядається як приклад методу роботи дитячої художньої школи з урахуванням вікових особливостей школярів. Водночас прийом компілювання є універсальним методом композиції, який може ефективно використовуватися педагогами вищої художньої школи. Разом з тим метод компілювання є приводом для суперечок під час конкурсних відборів творчих робіт школярів та вимагає сьогодні глибшого аналізу й публічного обговорення.

Опубліковано
2021-12-09
Як цитувати цю статтю:
Sukhenko, V., & ZasypkinО. (2021). КОМПІЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД КОМПОЗИЦІЇ СУЧАСНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ШКОЛИ. Збірник наукових праць «Українська академія мистецтва», (30), 114-119. https://doi.org/https://doi.org/10.33838/naoma.30.2021.114-119