РОЛЬ ЗБЕРІГАЧА КОЛЕКЦІЇ У ФОРМУВАННІ ЗБІРКИ МИСТЕЦЬКИХ ТВОРІВ (на прикладі навчально-методичних фондів кафедри рисунка Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури)


Ключові слова: Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури, Київський державний художній інститут, заклад вищої мистецької освіти, музей, кафедра рисунка, навчально-методичні фонди, зберігач фондів.

Анотація

Анотація. В статті розглянуто особливості формування збірки навчально-методичних фондів кафедри рисунка Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури (НАОМА). Метою дослідження є виявлення ролі зберігача фондів у процесі формування колекції; визначення особливих професійних вимог та специфічного кола посадових обов’язків зберігача музейної колекції закладу вищої мистецької освіти шляхом дослідження історії становлення збірки. На основі вивчення архівних матеріалів НАОМА, бесід із співробітниками академії встановлено перелік осіб, які відповідали за збереження колекції навчально-методичних фондів кафедри рисунка, починаючи з 1937 року.

Опубліковано
2021-12-09
Як цитувати цю статтю:
Maуstrenko-VakulenkoY. (2021). РОЛЬ ЗБЕРІГАЧА КОЛЕКЦІЇ У ФОРМУВАННІ ЗБІРКИ МИСТЕЦЬКИХ ТВОРІВ (на прикладі навчально-методичних фондів кафедри рисунка Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури). Збірник наукових праць «Українська академія мистецтва», (30), 59-65. https://doi.org/https://doi.org/10.33838/naoma.30.2021.59-65