Академічний рисунок в умовах дистанційного навчання
Анотація
Сьогодні, перебуваючи на складному етапі свого розвитку, художня школа проходить справжнє випробування часом. Свідченнями цього стали трансформація освітнього процесу і пере- хід на дистанційне навчання, що є справжньою перевіркою на методологічну зрілість професорсько- викладацького складу і студентів, а також їх готовності швидко реагувати на зміни. У пошуках ефективних підходів до навчання і нової філософії художньої освіти, автори статті звертаються до історії академічного рисунка.
Посилання
Babiyak, Vyacheslav. Russkiy academicheskiy uchebniy risunok (ХVIII — nachala ХХ veka). Dis. Sаnkt- Peterburg. Univer. im. A. I. Gertsena Sаnkt-Peterburg: 2005. Druk.
Voronova, Olga. Vera Ignatevna Muhina. Moskva: Iskusstvo, 1976. Pechat.
Ginzburg, Izabella. Chistiakov i ego pedagogicheskaya sistema. Leningrad: Iskusstvo, 1940. Druk. Gorelov, Mihail. Risunok kak instrument proektnogo myshleniya. Avtoref. dis. Moskva. MGHPU im. Stroganova S. G. Moskva: 2000. Druk.
Maystrenko-Vakulenko, Yuliya. «Problemy i stratehiï rozvytku suchasnoï khudozhnoï osvity v NAOMA u yevropeyskomu konteksti». Ukrainska akademiia mystetstva. Doslidnytski ta naukovo-metodychni pratsi 25 (2016): 5–11.
Maksimenko, Alfred. Risunok. Lviv. nats. acad. mystetstv. Lviv: 2016. Druk.
Mastera iskusstva ob iskusstve. Red. A.Guber. V 7 t. Moskva: Iskusstvo, 1965–1970. Druk.
Moleva, Nina, Eliy, Belyutin. Russkaia hudozhestvennaia shkola pervoy polovini ХIХ veka — nachala ХХ veka. Moskva: Iskusstvo, 1967. Druk.
Pro osvitu. № 2145-VIII. St. 21. 05 veres. 2017. Druk.