Академічний рисунок в умовах дистанційного навчання


Ключові слова: дистанційне навчання, метод «натурного» рисування, метод «умоглядного» рисування, «спеціальний» рисунок, метод «живописного станковізму», метод «актуального академізму», прийом «розтертої лінії», академічна свобода.

Анотація

Сьогодні, перебуваючи на складному етапі свого розвитку, художня школа проходить справжнє випробування часом. Свідченнями цього стали трансформація освітнього процесу і пере- хід на дистанційне навчання, що є справжньою перевіркою на методологічну зрілість професорсько- викладацького складу і студентів, а також їх готовності швидко реагувати на зміни. У пошуках ефективних підходів до навчання і нової філософії художньої освіти, автори статті звертаються до історії академічного рисунка.

Посилання

Arnheym, Rudolf. Novye ocherki po psihologii iskusstva. Moskva: Prometey, 1994. Druk.
Babiyak, Vyacheslav. Russkiy academicheskiy uchebniy risunok (ХVIII — nachala ХХ veka). Dis. Sаnkt- Peterburg. Univer. im. A. I. Gertsena Sаnkt-Peterburg: 2005. Druk.
Voronova, Olga. Vera Ignatevna Muhina. Moskva: Iskusstvo, 1976. Pechat.
Ginzburg, Izabella. Chistiakov i ego pedagogicheskaya sistema. Leningrad: Iskusstvo, 1940. Druk. Gorelov, Mihail. Risunok kak instrument proektnogo myshleniya. Avtoref. dis. Moskva. MGHPU im. Stroganova S. G. Moskva: 2000. Druk.
Maystrenko-Vakulenko, Yuliya. «Problemy i stratehiï rozvytku suchasnoï khudozhnoï osvity v NAOMA u yevropeyskomu konteksti». Ukrainska akademiia mystetstva. Doslidnytski ta naukovo-metodychni pratsi 25 (2016): 5–11.
Maksimenko, Alfred. Risunok. Lviv. nats. acad. mystetstv. Lviv: 2016. Druk.
Mastera iskusstva ob iskusstve. Red. A.Guber. V 7 t. Moskva: Iskusstvo, 1965–1970. Druk.
Moleva, Nina, Eliy, Belyutin. Russkaia hudozhestvennaia shkola pervoy polovini ХIХ veka — nachala ХХ veka. Moskva: Iskusstvo, 1967. Druk.
Pro osvitu. № 2145-VIII. St. 21. 05 veres. 2017. Druk.
Опубліковано
2020-12-17
Як цитувати цю статтю:
Sukhenko, V., & Zasypkin, O. (2020). Академічний рисунок в умовах дистанційного навчання. Українська академія мистецтва. Дослідницькі та науково-методичні праці, (29), 72-78. https://doi.org/https://doi.org/10.33838/naoma.29.2020.72-78