Особливості приватного колекціонування творів мистецтва В Україні 1990–2000-х років


Ключові слова: приватна колекція, фундація, фонд, банківське зібрання, корпоративні колекції, галерея, бенефіціари.

Анотація

У статті досліджуються особливості приватного колекціонування творів мистецтва у першому десятилітті незалежної України (1990–2000). Досліджені особливості формування приватних та корпоративних зібрань творів образотворчого мистецтва в Україні у зазначений період.

Посилання

Viktor Pinchuk dal kryshu «Novomu prostranstvu». Delo.ua. 01 Sichn. 2007. Web. 27 Kvit. 2020. .
Ghleba, Ghalyna. «Eduard Dymshyc: «Nichogho dlja mene ne je arghumentom, jakshho z’javylysja pomitni markery pidrobky». Your art. 23 Kvit. 2020. Web. 26 Kvit. 2020.
Kіm, Vіktorіya. «Krome Pinchuka: top-30 ukrainskikh kollektsionerov». Forbes, 2015. Web. 17 Lyst. 2019. http://forbes.net.ua/magazine/forbes/1397359-krome-pinchuka-top-30-ukrainskih- kollekcionerov#3
Kolektsiia dlia liudei. Grynyov Art Foundation. Web. 17 Kvit. 2020.
Malikh, Kseniya. «Viktor Khamatov: «Amerikantsy priekhali na vystavku s ochistitelyami vody i vozdukha»». Korydor, 2018. Web. 17 Kvіt. 2020.
Platonov, Borys. Kolekcionuvannja kuljturnykh cinnostej: Kurs lekcij. K.: NAKKiM, 2016. Druk.
Pobozhij, Serghij. «Pryvatni kolekciji jak sociokuljturnyj fenomen». Suchasna kartyna svitu: pryroda, suspiljstvo, ljudyna: Zb. nauk. pr. (2008): 274 — 278. Druk.
Pro CSM. CSM/Fundacija Centr Suchasnogho Mystectva. Web. 17. Kvit. 2020.
Sanduljak, Alina. «Soosnovatel auktsionnogo doma «Zolotoe sechenie» Aleksey Vasilenko: «Iskusstvo stoit stolko, skolko za nego gotovy zaplatit»». Bit.ua. 29 Lip. 2014. Web. 26 Kvіt. 2020.
Smyrna, Lesja. Ukrajinsjkyj mystecjkyj nonkonformizm jak sociokuljturnyj fenomen ХХ stolittja. Dys. In-t problem suchas. mystetstva Ukrainy. 2018. Kyjiv. Druk.
Sherman, Anna. «Vyigryvaet tot, kto smotrit vpered». Antikvar. 11 (2011): 20–27. Druk.
Опубліковано
2020-12-17
Як цитувати цю статтю:
Andres, H., & Lutska, M. (2020). Особливості приватного колекціонування творів мистецтва В Україні 1990–2000-х років. Українська академія мистецтва. Дослідницькі та науково-методичні праці, (29), 66-71. https://doi.org/https://doi.org/10.33838/naoma.29.2020.66-71