Перспективи розвитку рекламної графіки в традиційних і цифрових медіа


Ключові слова: рекламна графіка, друкована реклама, зовнішня реклама, інтернет-реклама, плакат, медіадизайн.

Анотація

Статтю присвячено візуальним засобам рекламного інформування. Визначено стилістику і перспективи розвитку рекламної графіки в першій половині ХХІ ст. Підкреслено, що плакат зберігає позиції основного носія реклами, не зважаючи на стрімкий розвиток комп’ютерних технологій та вір- туального простору, а медіадизайн розглянуто як якісно новий етап соціокультурного проєктування комунікацій і найперспективніший вид дизайну серед інших.

Посилання

Fröbisch, D. «Multi Media Design». München: Laterna magica, 1997. Druk.
Heller, S. «Graphic Style: From Victorian to Digital». New York: Harry N. Adams, 2001. Druk. Manovich, L. «The Language of New Media». MIT Press, 2002. Druk.
«Media Design and Branding». WEB. 9 Oct. 2020.
«Polska Szkola Plakatu». WEB. 1 Oct. 2020.
Tadeusiewicz, R. «Cybernetyka reklamy». W ksiega: Sztuchna inteligencja — jej nowe oblicze. Warszawa (1999) : 331–342. Druk.
Опубліковано
2020-12-17
Як цитувати цю статтю:
Pryshchenko, S. (2020). Перспективи розвитку рекламної графіки в традиційних і цифрових медіа. Українська академія мистецтва. Дослідницькі та науково-методичні праці, (29), 54-59. https://doi.org/https://doi.org/10.33838/naoma.29.2020.54-59