Перспективи розвитку рекламної графіки в традиційних і цифрових медіа
Анотація
Статтю присвячено візуальним засобам рекламного інформування. Визначено стилістику і перспективи розвитку рекламної графіки в першій половині ХХІ ст. Підкреслено, що плакат зберігає позиції основного носія реклами, не зважаючи на стрімкий розвиток комп’ютерних технологій та вір- туального простору, а медіадизайн розглянуто як якісно новий етап соціокультурного проєктування комунікацій і найперспективніший вид дизайну серед інших.
Посилання
Heller, S. «Graphic Style: From Victorian to Digital». New York: Harry N. Adams, 2001. Druk. Manovich, L. «The Language of New Media». MIT Press, 2002. Druk.
«Media Design and Branding». WEB. 9 Oct. 2020.
«Polska Szkola Plakatu». WEB. 1 Oct. 2020.
Tadeusiewicz, R. «Cybernetyka reklamy». W ksiega: Sztuchna inteligencja — jej nowe oblicze. Warszawa (1999) : 331–342. Druk.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.