ПРО ДИСКУСІЇ В АКАДЕМІЧНОМУ СЕРЕДОВИЩІ НАОМА ЩОДО ПИТАНЬ ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ ТА МИСТЕЦЬКИХ ТЕНДЕНЦІЙ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ


Ключові слова: художня освіта, образотворче мистецтво, НАОМА, дискусія.

Анотація

У статті розглянута проблема дискусії як способу академічного обміну і спілкування. Обґрунтована важливість дослідження неформальних джерел інформації для кращого розуміння й об’єктивного аналізу подій.

Вперше наведені численні факти, отримані автором під час особистого спілкування з професурою. Показана вирішальна роль особистості в дискусійному процесі за умов відсутності системного інструменту прийняття незалежних від панівної ідеології рішень.

Посилання

Vasyliev, Oleksii. “Deshcho pro pedahohichni i tvorchi pryntsypy profesora V. H. Puzyrkova”. Ukrainska akademiia mystetstva 10 (2003): 141. Druk.
Kryvolapov, Mykhailo. Pro mystetstvo ta khudozhniu krytyku Ukrainy KhKh stolittia : Vybr. st. riznykh rokiv.
Kn. 1 : Formuvannia ta rozvytok natsionalnoi mystetskoi shkoly i mystetstvoznavchoi nauky v Ukraini XX stolittia. Kyiv : Vydavnychyi dim A+S, 2006. Druk.
Puzyirkov, Viktor. “Myisli po povodu realizma i sotsialisticheskogo realizma”. Sotsialistychnyi realizm i ukrainska kultura. Knyha : Realizm ta sotsialistychnyi realizm v ukrainskomu zhyvopysu radianskoho chasu. Istoriia. Kolektsiia. Eksperyment : Materialy nauk. konf. 3 berez. 1999 r. Kyiv, 1998. 56. Druk.
Rohotchenko, O. Analiz osoblyvostei rozvytku obrazotvorchoho mystetstva radianskoi Ukrainy 30–40-kh rokiv XX st. Visnyk Lvivskoi akademii mystetstv. Lviv, 2003. Vyp. 14. S. 236–256.
Smyrna, Lesia. Stolittia nonkoformizmu v ukrainskomu vizualnomu mystetstvi. Kyiv : Feniks, 2017. 477, [2] s. : kolor. il. ISBN 978-966-136-449-2
Опубліковано
2019-12-15
Як цитувати цю статтю:
Kovalchuk, O. (2019). ПРО ДИСКУСІЇ В АКАДЕМІЧНОМУ СЕРЕДОВИЩІ НАОМА ЩОДО ПИТАНЬ ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ ТА МИСТЕЦЬКИХ ТЕНДЕНЦІЙ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ. Збірник наукових праць «Українська академія мистецтва», (28), 180-186. https://doi.org/https://doi.org/10.33838/naoma.28.2019.180-186