ГРАФІЧНЕ ЗОБРАЖЕННЯ РУХУ ТА МЕТОД ДЗЕРКАЛЬНОГО ВІДОБРАЖЕННЯ В ДОСЛІДЖЕННЯХ М. ПИСАНКА


Ключові слова: рух, простір, напрям, дзеркальне відображення, зміст, композиція, вектор, зображувальна площина, взаємодія, структура, візуальне сприйняття.

Анотація

У статті розглянуто деякі аспекти досліджень М. Писанка стосовно графічного зображення руху, особливості його візуального сприйняття в структурі картинної площини, а також використання дзеркального відображення в роботі над композицією.

Посилання

Arnheym, Rudolf. Iskusstvo i vizualnoe vospriyatie. Moskva: Progress, 1974. Pechat.
Raushenbah, Boris. Geometriya kartinyi i zritelnoe vospriyatie. Sankt-Peterburg: Azbuka-klassika, 2002. Pechat.
Yohannes, Itten. Iskusstvo formyi. Moskva: Izd. D. Aronov, 2001. Pechat.
Pysanko, Mykola. Rukh, prostir i chas v obrazotvorchomu mystetstvi. Kyiv: Vyshcha shkola, 1995. Druk. Prokofev, Valeriy. “Prostranstvo v zhivopisi Dega”. Sovetskoe iskusstvoznanie’82/2 (1984): 116–17. Pechat.
Georg, Ruuber. O zakonomernostyah hudozhestvennogo vizualnogo vospriyatiya. Tallinn: Valgus, 1985. Pechat.
Опубліковано
2019-12-15
Як цитувати цю статтю:
Tverdiy, A. (2019). ГРАФІЧНЕ ЗОБРАЖЕННЯ РУХУ ТА МЕТОД ДЗЕРКАЛЬНОГО ВІДОБРАЖЕННЯ В ДОСЛІДЖЕННЯХ М. ПИСАНКА. Збірник наукових праць «Українська академія мистецтва», (28), 155-160. https://doi.org/https://doi.org/10.33838/naoma.28.2019.155-160