ВИДАВНИЧИЙ ЗНАК УКРАЇНИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX — ПОЧАТКУ XXI СТ.: ТРАНСФОРМАЦІЯ В ЧАСІ

Ключові слова: видавництво, видавничий знак, книга, провідні художники, символіка, художні особливості.

Анотація

У статті аналізується мистецтво українського видавничого знака, історія якого сягає часів початку книгодрукування і який відомий високохудожніми творами. Розглянуто видавничі знаки другої половини XX — початку XXI ст. й проаналізовано їхні художні особливості.

Посилання

Arhitektura Ukrainskoy SSR. T 2. Red. kol. V. I. Zabolotnyiy i dr. Kiev: Izd-vo Akad. arhitekturyi USSR. 1951. Pechat.
Valuienko, B. Arkhitektura knyhy: U 2 kn. Kyiv: Mystetstvo, 1976. Druk.
Vasyl Illich Kasiian: Albom. Avt. peredm. ta uporiad. H. S. Portnov. Kyiv, 1962. Druk.
“Vydavnychyi znak”. Avt. P. Nesterenko. Ukrainska suchasna entsyklopediia. T 4. Kyiv, 2005. 386–388. Druk.
Ivanov, S. Osnovy kompozytsii vydannia: Posibnyk. Lviv: Svit, 2013. Druk.
Kriz viky. Kyiv v obrazotvorchomu mystetstvi XII–XX ctolit. Zhyvopys, hrafika: Albom. Avt.-uporiad. Yu. V. Be- lichko, V. P. Pidhora. Kyiv: Mystetstvo, 1982. Druk.
Myronets, N. “Do istorii vydavnytstva “Dzvin” 1907–1916 rokiv: epistoliarnyi aspekt”. Almanakh bibliofila.
Uporiad. Ye. Pshenychnyi. Kn. 1. Drohobych: Kolo, 2015. Druk.
Nash druh knyha. Kyiv: Reklama, 1977. Druk.
Nesterenko, P. “Vydavnycha marka”. Mystetstvo Ukrainy: Entsyklopediia v 5 t. T. 1: A. — V. Kyiv, 1995. 318. Druk.
Nesterenko, P. Istoriia ukrainskoho ekslibrysa. Kyiv: Tempora, 2010, 2016. Druk.
Poetyka dytiachoho ekslibrysa. Uporiad. P. Nesterenka. Ternopil: Bohdan, 2014. Druk.
Pravoberezhnyi herbivnyk. Uklad. Ye. Chernetskyi. Bila Tserkva: Vydavets O. Pshonkivskyi, 2006. Druk. Sichynskyi, V. “Ukrainski vydavnychi znaky”. Naukovyi zbirnyk. Varshava, 1937: 136–137. Druk.
Sichynskyi, V. Znaky ukrainskykh vydavnytstv. Kataloh vystavky znakiv ukrainskykh vydavnytstv. Praha, 1926. Druk.
Опубліковано
2019-12-15
Як цитувати
Nesterenko, P. (2019). ВИДАВНИЧИЙ ЗНАК УКРАЇНИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX — ПОЧАТКУ XXI СТ.: ТРАНСФОРМАЦІЯ В ЧАСІ. Збірник наукових праць «Українська академія мистецтва», (28), 116-123. https://doi.org/10.33838/naoma.28.2019.116-123