ОСОБЛИВОСТІ АРХІТЕКТУРИ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО ЖИТЛА


Ключові слова: кримськотатарська житлова забудова, особливості проектування.

Анотація

У статті розглянуто особливості проектування кримськотатарського житла в гірських, передгірних і степових районах Криму. Визначені основні принципи і прийоми, які складалися упродовж тисяч років проживання людей в Криму.

Посилання

Bodaninskiy, Usein. Arheologicheskoe i etnograficheskoe izuchenie tatar v Kryimu. Simferopol, 1930. Pechat.
Voloshin, M. A. “Kultura, iskusstvo, pamyatniki Kryima”. Koktebelskie berega: poeziya, risunki, akvareli, stati. Simferopol: Tavriya, 1990. 216–218. Pechat.
Gachev, G. D. Natsionalnyie obrazyi mira. Kosmo–Psiho–Logos. Moskva: Nauka, 1995. Pechat.
Deklaraciya Mexiko shhodo polity’ky’ u sferi kul’tury’. Zakonodavstvo Ukrayiny’. Veb. 8 Serp. 2019.
Zakon Ukrayiny’ “Pro nacional’ni menshy’ny’ v Ukrayini” vid 06.09.1992 r. St. 6. Vidomosti Verxovnoyi Rady’ Ukrayiny’ 36 (1992): 529. Zakonodavstvo Ukrayiny’. Veb. 8 Serp. 2019. < https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/2494-12>
Zakon Ukrayiny’ “Pro oxoronu kul’turnoyi spadshhy’ny’” vid 08.07.2000. # 1805-III. Vidomosti Verxovnoyi Rady’ Ukrayiny’ 39 (2000): 333. Zakonodavstvo Ukrayiny’. Veb. 8 Serp. 2019. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1805-14/ed20000608
Za rik do deportatsii: yak zhyly tatary v Krymu do stalinskykh represii (ridkisni foto). RBK-Ukraina. Veb. 8 Serp. 2019.
Kry’kun, Yu. V. Pam’yatny’ky’ kry’ms’kotatars’koyi arxitektury’ (XIII–XX st.). Simferopol’: Tavry’da, 2001. Druk.
Kryimskie tataryi: Hrestomatiya po etnicheskoy istorii i traditsionnoy kulture. Simferopol: Dolya, 2005. Pechat.
Kuftin, B. A. Zhilische kryimskih tatar v svyazi s istoriey zaseleniya poluostrova. Moskva: Nauka, 1925. Pechat.
Kuftin, B. A. “Yuzhnoberezhnyie tataryi Kryima”. Zabveniyu ne podlezhit (Iz istorii kryimskotatarskoy gosudarstvennosti i Kryima). Kazan, 1992. 245. Pechat.
Опубліковано
2019-12-15
Як цитувати цю статтю:
Seitasanov, E. (2019). ОСОБЛИВОСТІ АРХІТЕКТУРИ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО ЖИТЛА. Збірник наукових праць «Українська академія мистецтва», (28), 58-67. https://doi.org/https://doi.org/10.33838/naoma.28.2019.58-67