Практичні аспекти кольорознавства в навчальному процесі. Використання обмеженої палітри


Ключові слова: теорія кольору, пігменти, обмежена палітра

Анотація

У статті розглядаються практичні аспекти кольорознавства – здебільшого в контексті взаємодії кольорів й отримання певних відтінків. В ролі практичної методики викладання запропоноване використання обмеженої палітри з трьох основних кольорів у декількох модифікаціях. Наведені окремі авторські спостереження і висновки, сформовані в процесі викладання живопису у вищій художній школі.

Посилання

Abisheva, S. I. Tsvetovedenie: Ucheb. posob. Pavlodar, 2009. Pechat.
Alekseev, S. S. O kolorite. Moskva: Izobr. iskusstvo, 1974. Pechat.
Vasyliev, O. Metodyka vykorystannia khudozhnikh materialiv v navchalnykh postanovkakh z akademichnoho zhyvopysu. Kyiv, 2014. Druk.
Volkov, Nikolay. Tsvet v zhivopisi. Moskva: Izd-vo V. Shevchuk, 2014. Pechat.
Ilina, O. V. Tsvetovedenie i koloristika: Ucheb. posobie. Spb: SPbGTURP, 2008. Pechat.
Itten, Iogannes. Iskusstvo tsveta. Moskva: Izdatel D. Aronov, 2000. Pechat.
Kandinskiy, Vasiliy. O duhovnom v iskusstve. Moskva: Ripol Klassik, 2016. Pechat.
Uilkoks, M. Siniy i Zheltyiy ne dayut Zelyonyiy. Moskva: Izd-vo AST, 2004. Pechat.
Tsoygner, Gerhard. Uchenie o tsvete. Moskva: Izd-vo literaturyi postroitelstvu, 1971. Pechat.
Опубліковано
2019-02-27
Як цитувати цю статтю:
Piskunov, Y. (2019). Практичні аспекти кольорознавства в навчальному процесі. Використання обмеженої палітри. Збірник наукових праць «Українська академія мистецтва», (27), 188-192. https://doi.org/https://doi.org/10.33838/naoma.27.2018.188-192