Методика викладання живопису на пленері. Завдання «Пейзаж» для студентів майстерні пейзажного живопису НАОМА


Ключові слова: пейзаж, пленер, композиція, кольорова гармонія, тон, контраст

Анотація

У статті про особливості виконання навчального завдання «пейзаж» на пленері висвітлюються найважливіші теоретичні аспекти й методика застосування їх на практиці. Підкреслюється важливість виконання завдання на пленері для засвоєння фундаментальних художніх знань.

Посилання

Avgust, I. «Pejzazhi M. G. Buracheka». Obrazotvorche my`stecztvo 3 (1941): 18. Druk.
Osmolovskiy, Yuriy Eduardovich. Konstantin Fedorovich Yuon. Moskva: Sov. hudozhnik, 1982. Pechat.
Ostroglyad, O. V., Perevorochaj, A. Yu. «Plener i jogo osobly`vosti pid chas proxodzhennya zhy`vopy`snoyi prakty`ky`». Arxitekturny`j ry`sunok u konteksti profesijnoyi osvity`: Zb. nauk. pr. za materialamy` Vseukr. nauk.-prakt. konf. dlya stud. ta molody`x ucheny`x. Red. V. V. Nikolayenko. Poltava: PoltNTU, 2016: 198–203. Druk.
Stasevich, V. N. Peyzazh. Kartina i deystvitelnost: Posobie dlya uchiteley. Moskva: Prosveschenie, 1978. Pechat.
Chervatyuk, V. «Plenerny`j zhy`vopy`s – nevid'yemna skladova xudozhn`oyi
osvity`». Aktual`ni problemy` my`stecz`koyi prakty`ky` i my`stecztvoznavchoyi nauky` 3 (2010): 403–409. Druk.
Опубліковано
2019-02-27
Як цитувати цю статтю:
Melnychuk, I. (2019). Методика викладання живопису на пленері. Завдання «Пейзаж» для студентів майстерні пейзажного живопису НАОМА. Збірник наукових праць «Українська академія мистецтва», (27), 145-151. https://doi.org/https://doi.org/10.33838/naoma.27.2018.145-151