Начерк у навчальній програмі з рисунка НАОМА: методичні й технічні особливості
Анотація
У статті обґрунтовано методичні засади викладання короткочасного рисунка, взаємозв’язок навчального і творчого аспектів, відмінності, переваги довготривалого рисунка і начерку. Розглянуто питання обов’язкового внесення змін і вдосконалення завдань для освітньої програми «Спецрисунок» на кафедрі рисунка НАОМА. Сформульовані вимоги до завдань з короткочасного рисунка.
Посилання
Belianskyi, O. M. Korotkochasnyi rysunok i maister-klas: navch. posib. Luhansk: LDKIKM, 2008. Druk.
Dvornyk, Yu. V. Zhyva voda rysunka. Ternopil: Navchalna knyha – Bohdan, 2009. Druk.
Dubynina, O. M. Vidy i tekhnika nabroska: metod. ukazaniia. Tomsk: Izd-vo Tom. gos. arkhit.-stroit. un-ta. 2011. Pechat.
Nabroski. Zarisovki. Eskizy: ucheb. posobiye. Evtykh S.Sh. Orenburg: GOUOGU. 2003. Pechat.
Kulinych, L. O. «Korotkochasnyi rysunok u fakhovii pidhotovtsi maibutnikh vchyteliv obrazotvorchoho rysunka.» Naukovi zapysky. Red. kol.: V. V. Radul 141 II (2015): 67 . Druk.
Makushyna, I. V. «Nacherk yak zasib ovolodinnia mystetstvom rysunka.» Naukovi pratsi: nauk.-metod. zhurn. 176 188 (2012) : 76–80. Druk.
Solovyov, O. M. Smіrnov, G. B. ta Aleksieieva, Yе. S. Navchalnyі rysunok. Kyiv. 1956. Druk.
Silvashy, Tiberiy. «Stranno bylo uznat. chto ona sovremennik…». prostory. Veb. 11 Cherv. 2017 < http://prostory.net.ua/ua/praktyka/193-stranno-bylo-uznat-chto-ona-sovremennik>